Jak szybko i skutecznie usprawnić pracę działu obsługi klienta? Sprawdzona metoda

Autor:

   |

Obsługa klienta to szczególnie ważny dział w firmie. Od profesjonalizmu konsultantów zależy nie tylko wizerunek przedsiębiorstwa, ale często także decyzja klienta o skorzystaniu z usługi. Dlatego też warto wprowadzać rozwiązania usprawniające pracę specjalistów. Jednym z nich jest oprogramowanie call center Thulium.

Nowoczesny call center software

Program call center Thulium to nowoczesne narzędzie służące do kompleksowej obsługi połączeń przychodzących. Jest wyposażone w wiele praktycznych funkcji i udogodnień. Posiada m.in. wbudowaną wirtualną centralę telefoniczną VOiP, opcję kolejkowania i oddzwaniania, dynamiczny IVR edytowalny oraz identyfikację klienta wraz z historią kontaktu. Platforma jest łatwa w obsłudze. Zarządzanie narzędziem można w prosty sposób przeprowadzać z poziomu przeglądarki.

Identyfikacja klienta

Call center software wyposażono w wiele praktycznych funkcji, które ułatwiają pracę specjalistów. Jednym z najważniejszych jest identyfikacja klienta w CRM. Dzięki niej dzwoniący do firmy klient, który znajduje się w CRM, zostaje automatycznie rozpoznany przez system. Narzędzie wyświetli konsultantowi całą historię kontaktów z dzwoniącym, obejmującą – w zależności od wcześniejszych aktywności klienta – rozmowy telefoniczne, na czacie, poprzez e-mail albo wiadomości z Facebook Messengera. Dzięki temu specjalista ds. obsługi może poprowadzić z użytkownikiem spersonalizowaną rozmowę i w ten sposób pokazać, że klient jest dla firmy tak ważny, że został zapamiętany. Ponadto opcja ta pozwala zmniejszyć dystans między przedsiębiorstwem a użytkownikami, a także budować z nimi pozytywne relacje.

Skuteczne zarządzanie ruchem

Nowoczesny call center software umożliwia też zarządzanie ruchem. Zaawansowane algorytmy i mechanizmy pozwalają na takie ustawienie rozmów i przekierowań, aby klient zawsze dodzwonił się do właściwego konsultanta, który np. specjalizuje się w danym temacie. Dzięki temu klient nie traci czasu i od razu zostaje przełączony do właściwej osoby, która pomoże mu w rozwiązaniu problemu albo udzieli niezbędnych informacji.

Nagrywanie i ocena rozmów

Przydatną funkcją programu Thulium jest także opcja nagrywania oraz oceniania rozmów. To rozwiązanie przydatne z wielu względów. W przypadku firm, które sprzedają usługi czy produkty przez telefon, pozwala na zapisanie zgody klienta chcącego dokonać zakupu towaru albo usługi. To również użyteczne rozwiązanie dla menadżerów kontrolujących pracę specjalistów. Odsłuchiwanie rozmów pozwoli ocenić sposób prowadzenia przez nich rozmów, wskazać mocne strony oraz aspekty, które warto poprawić.

Oddzwanianie do klientów

Każde nieodebrane połączenie to zarówno finansowa, jak i wizerunkowa strata dla firmy. Dlatego w call center software Thulium znajduje się funkcja przypominająca konsultantom o oddzwonieniu do klienta, którzy nie mogą lub nie chcą czekać na linii na rozmowę. W ten sposób ciężar kontaktu zostaje przesunięty z klienta na firmę. Rozwiązanie to buduje ponadto korzystny wizerunek przedsiębiorstwa jako marki, dla której ważny jest każdy klient.

Skomentuj lub zostaw opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


Informacja: komentarze i opinie dodawane na forum są moderowane. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treśći zawarte przez użytkowników.

Czytaj więcej