Inwestuj w kryptowaluty na giełdzie Binance

AI Chatbot Facebook Messenger i WhatsApp. Czy to dobry pomysł dla firmy?

Autor:

   |

Chatbot AI to realne wsparcie dla każdej firmy obecnej w sieci, niezależnie od charakteru prowadzonej przez nią działalności. W dobie Internetu konsumenci kontaktują się z przedsiębiorstwami o nieprzewidywalnych porach, licząc na szybkie rozwiązanie swojego problemu. Niestety jednak często konsultanci nie są dostępni przez całą dobę lub zwyczajnie brakuje im czasu. W takich sytuacjach automatyzacja obsługi na Messengerze czy WhatsApp jest prawdziwym ratunkiem.

Jak automatyzacja obsługi na Messengerze i WhatsApp może pomóc firmie?

Chatbot Facebook i WhatsApp to szansa na automatyzację obsługi klienta i wsparcie zespołu konsultantów. Jego największą zaletą jest fakt, że działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, odpowiadając na pytania najczęściej zadawane przez konsumentów. Dzięki temu pracownicy zyskują więcej czasu na wykonywanie innych obowiązków. Do rozmowy wywoływani są dopiero wtedy, gdy Chatbot AI nie jest w stanie uporać się z problemem.

Jaki WhatsApp i Facebook bot wybrać?

Decydując się na WhatsApp i Facebook bot, najlepiej skorzystać z rozwiązań sprawdzonych, zaufanych i zaawansowanych technologicznie. Dzięki temu przedsiębiorca może mieć pewność, że będą niezawodne i wpłyną pozytywnie na wizerunek firmy wśród klientów. Doskonale nadaje się do tego Chatbot AI od InteliWISE. Jego największą zaletą jest to, że został stworzony z myślą o funkcjonalności i łatwym dostosowaniu do różnego rodzaju działalności.

Bez najmniejszego problemu można dodać go do już istniejącego Messengera czy WhatsAppa firmy, a w bazie wiedzy posiada ponad 20 tys. pozycji. Dysponuje synonimami, definicjami czy wyrażeniami dialektowymi. Ma gotowy zestaw pytań dotyczący handlu elektronicznego, finansów, ubezpieczeń czy usług B2B. Problemem nie jest również jego wdrożenie, które odbywa się błyskawicznie. Biblioteka intencji konsumentów składa się z przeszłych, podobnych rozmów, dzięki czemu komunikacja przebiega sprawnie i bez konieczności angażowania konsultanta.

Chatbot AI od InteliWISE jest wspierany technologią NLP, umożliwiającą zaawansowane rozpoznawanie intencji i pytań zadawanych przez użytkowników. Dodatkowo oferuje też prawdziwą, konwersacyjną obsługę, opierając się na danych pobieranych w czasie rzeczywistym z systemów CRM. Wszystko to sprawia, że jest on w stanie zaspokoić potrzeby klientów na tak wysokim poziomie, by odciążyć konsultantów i zminimalizować konieczność ich interwencji do minimum.

Komunikatory mają ogromną siłę. Chatbot AI wykorzysta ją na korzyść firmy

Dlaczego automatyzacja obsługi na Messengerze cieszy się taką popularnością? Bo ma ogromny potencjał wynikający z popularności i powszechności mediów społecznościowych. Tylko w Polsce z komunikatora związanego z Facebookiem korzysta ok. 13,8 mln użytkowników, a ponad 10 mln używa WhatsAppa. Sprawia to, że za ich pośrednictwem z firmami komunikować się mogą tysiące klientów – zarówno obecnych, jak i potencjalnych.

WhatsApp i Facebook (inteliwise.com/pl/facebook-messenger-chatbot) bot może odgrywać kluczową rolę w komunikacji z konsumentem, ale również budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Wyposażając go w bogatą paletę odpowiedzi i przewidując najczęściej zadawane pytania, można zaspokoić ich oczekiwania, bez angażowania w to pracowników. Dzięki temu klienci poczują, że firma zna ich potrzeby, zaspokaja je, a to może wzmocnić jej popularność i przyciągnąć do niej nowe osoby.

Media społecznościowe to przede wszystkim szybkość. Korzystający z nich użytkownicy są przyzwyczajeni do wysyłania wiadomości i otrzymywania natychmiastowych odpowiedzi na zadawane pytania. Zaniedbując tę ścieżkę komunikacji, firma może wyrządzić sobie krzywdę. Z drugiej strony zatrudnianie etatowych konsultantów jest kosztowne, a angażowanie w odpisywanie innych pracowników wywoła zaniedbania w innych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Biorąc to pod uwagę, Chatbot Facebook & WhatsApp jest najlepszym rozwiązaniem – zarówno z perspektywy wizerunkowej, jak i finansowej.

Skomentuj lub zostaw opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


Informacja: komentarze i opinie dodawane na forum są moderowane. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treśći zawarte przez użytkowników.

Czytaj więcej