Technologia wciąż się rozwija i daje nowe możliwości, dzięki którym wydajność pracy znacznie się zwiększa. Za sprawniejszą obsługą klienta idą większe zyski, poprawia się również renoma firmy. Dziś zdalna obsługa klienta cieszy się coraz większą popularnością i wiele wskazuje na to, że stanie się to standardem nawet w większości firm. Nieocenioną pomocą jest oprogramowanie do pracy zdalnej. Jednym z przykładów na znaczne usprawnienie pracy jest wirtualna centrala telefoniczna. Dlaczego każda nowoczesna firma powinna z niej korzystać?
1. Integracja usług
Centrala VoIP jest platformą integrującą i zastępującą wiele kanałów komunikacji. To jedno oprogramowanie, za pomocą którego obsługuje się połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), pocztę głosową, faks, e-mail i czat. Z powodzeniem zastąpi również programy do tele – i videokonferencji.
Takie rozwiązanie all-in-one to sprawniejsza obsługa i wszystkie kanały w zasięgu ręki, dosłownie na kliknięcie. Dzięki temu, że wszystkie dane i procesy zachodzą w chmurze, centrala staje się niezależna od miejsca na fizycznym dysku i sieci telefonicznej. Do obsługi wszystkich kanałów wystarczy internet. To zaś daje niezależność miejsca i czasu pracy – dostęp do usług masz na smartfonie, tablecie i każdym komputerze.
2. Dowolność miejsca i czasu pracy
Dzięki integracji wszystkich usług w jednym miejscu praca może być wykonywana z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Centrala telefoniczna w chmurze daje więc pełną swobodę. Dzięki temu praca zdalna, a nawet wykonanie awaryjnego zadania w czasie urlopu, jest nie tylko możliwe w każdej chwili, ale także zupełnie bezproblemowe. To zapewnia ciągłość pracy firmy, na najwyższych obrotach.
3. Oszczędność miejsca
Takie uniezależnienie się od posiadania różnych urządzeń pozwala na zyskanie miejsca w biurze. Wystarczy jeden komputer (a nawet laptop czy netbook) na stanowisko pracy, by możliwe było efektywne wykonywanie zadań.
4. Oszczędność pieniędzy
Za tym idzie również oszczędność pieniędzy. Nie trzeba ponosić kosztów z tytułu zakupu, utrzymania i serwisowania urządzeń. Odpadają również koszty dostosowania czy modernizacji infrastruktury budynku: przede wszystkim serwerów i okablowania.
5. Więcej czasu na to, co potrzebne!
Dzięki możliwościom centrali telefonicznej jak np. polskiej firmy Systell https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/ zostaje więcej czasu na zajęcie się tym, co najważniejsze – a więc obsługą klientów. Centrala telefoniczna to bowiem więcej niż system integrujący usługi komunikacyjne. To także narzędzie do efektywnego zarządzania danymi. Dzięki temu zmniejsza się ilość nieodebranych połączeń i tych, na które nie oddzwoniono. To także przejrzysta baza danych, dzięki której sprawne zarządzanie kontaktami z klientami jest o wiele, wiele łatwiejsze.
Nowoczesna firma powinna sięgać po równie nowoczesne, sprawne rozwiązania, które ułatwią pracę, zwiększając tym samym realnie zyski. Jednym z takich rozwiązań bez wątpienia jest właśnie centrala telefoniczna.
Artykuł powstał na podstawie informacji ze strony systell.pl.